känns lite som om jag blivit överkörd av en skördetröska!

ja  idag är jag helt slut,,,tog lite fler dagar att uppdatera än vad jag trodde.
vi har hållt på att repa till madonnashowen i flera dagar och igår så hade vi premiär.
vi har repat sent på nätterna och under de varmaste timmarna på dagen. jag trodde aldrig vi skulle hinna bli färdiga till igår.speciellt inte jag för jag har ett solo i början på typ 2 min.jag fick höra musiken först igår på eftermiddagen. så det var bara till att ut och improvisera.
I vilket fall så gick showen förvånansvärt bra.det var en acceptabel show men den kan ju absolut bli bättre.=)
efter showen som alla gäster tyckte om så stack vi in till stan för att premiär festa.det blev Jimmys bar som vanligt.=) dte är en bra irländsk bar med riktigt drag. vi var inte hemma förrän kvart över fyra så idag är vi alla helt jävla döda.
men här jobbar man ändå=) vi har crazy cabarét show ikväll så behöver inte repa. den är inte så lång och inte heller så svår=).
nej det var riktigt skoj med madonnashowen.roliga danser men fy fan vad jag svettas=) jag fick sminka om mig typ tre gånger,eller i alla fall slänga på ny ögonskugga. allt sminket rann ner i hela ansiktet.det är väldigt varmt i vår bakstage för den delen har plåttak och ingen som helst ventilation=)

saknar er där hemma!!!!!!
kalle och Micke hur går det med bokandet av resa? mamma när vill du komma? kanske börjar bli dags att boka?
alla syskon och vänner,hur mår ni?jag älskar er!

och pappa:sol i sinne, brun inne
//din(eran) nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det pisseregnar på öland så mamma o kalle har nog det superkul!



här hemma är det.. som vanligt. Varken mer eller mindre.

Postat av: Christel

Hejsan min vän!!

Det var ju bra att du äntligen skrev lite om föreställningarna:-)

Här hemma är det bra, nu går jag på min semester i TVÅ hela veckor, när var jag ledig så mycket??

Ska bli så skönt,men hjärnan har inte fattat det än.

Det är tur att jag och Kajsi ger oss iväg till Stockholm. Saknar dig massor här hemma!!! Älskar dig <3

2009-07-24 @ 15:31:18
URL: http://christelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback