studentfirande!

idag ska man ut på en riktigt runda.
om ett par minuter ska jag och malin ner på stan för att hitta presenter till fem små helsingborgs studenter! det ska bli sjukt skoj att träffa dem alla idag!

en av de galna studenterna!
Lollo,en av de galna studenterna!

här har vi två till studenter och några andra puckon! 
upp fv:Maja, jonna student, Lollo student
ner fv: nicole jag;),maja, donna och paul student!


haha, linda tar också studenten!

ebba har sprungit bort,så jag har inget kort!  

jag älskade att ta studenten,lika roligt som sorgligt,väldigt bitterljuvt helt enkelt.

väldigt många har fått sina skattepengar men inte jag...hoppas att de kommer innan midsommar i alla fall.de ska ju bli reskassa till roskilde;)


peace out//
nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback