roskildefix!

ja nu är det dag igen för lite roskildefix. bara ett år sen sist;)

jag,christel och cissi skall göra staden och väla osäkert idag. om ni vill undvika tre stycken överexalterade brudar i 20 årsåldern så rekommenderar jag att ni håller er borta från ÖB i ängelholm(försök undvika maxi också,man vet aldrig) och harald nyborg och rusta på väla. det ligger på väla norra så det är helt säkert att vandra omkring inne på väla centrum.

nej skämt åsido,jag är uppe i varv idag men jag tror att jag skall klara av att röra mig bland folk.

nu ska jag fixa inköpslistan och lite sånt smått och gott.

det kommer lite roskilde fix bilder sen!

ha det gött

peaceout//
Nicole


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är utmanad! Kolla bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback