lyckad semester!

hej alla underbara!

jag har varit i turkiet och hälsat på min kära elina!!!!!!!
hon visste inte om att jag skulle komma så det var skit skoj att träffa henne!
jag var med i en av deras shower vilket var skoj men nervöst. tunieier är mycket speciella och älskar smeknamn. många av dem elina jobbar med som animatörer är tuniser. jag menar simba,danny boy,ali G och rambo? vad är det egentligen försmeknam??? visst ali G är underbar och är elinas pojkvän. han heter egentligen Zied...vilket kap hon har!
saknar henne ännu mer nu men hon kommer hem om två månader!!!! yesssha!
det var hennes pappa som bjöd på resan.tack pappa peter!

när man då kom hem i förrgår så hade mikael köpt ny bil och nya tv...42 tums LCD...love it!
jag skanade dock dem hemma när jag var iväg.christel och kajsa brukar man ju annars prata med dagligen...lite av en drog blir det,precis som mikael...honom saknade jag som fan,speciellt när elina och zied var så gulliga och kära!

Dansterminen har börjat,det var skoja att få träffa sina kära danselever igen!

puss på er alla!

nu ska jag fortsätta titta på the sign på tv!

peace out!
//nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha bra att din semester var lyckad. Men se till att få färg nästa gång, okej? :P

2007-09-08 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback