träningsabstinens!

jag måste verkligen börja träna igen!!!
har slöhögat mig alldeles för länge...nu börjar kroppen bli rastlöös och motivationen börjar komma tillbaka.

jag längtar efter att dansa! känna rytmen, föjla den,förlänga rörelserna, sträcka ut, ge allt, svettas, försvinna in i min egen värld, känna, utlämna mig, blotta min själ,DANSA.... 

image35

image36

image37

image38

image39

bilder från rootsföreställningen med dansakademi öresund. han som fotograferat heter peter (nånting ska ta reda på vad till nästa gång=)

image40 här är jag! det var jag som inledde hela föreställningen!

skanar dem lite där nere i malmö. men har jag tur så kommer jag jobba med josefin,freja och marlene till vintern på ett projekt. hoppas att det blir av!!!!!!

peace out!/nicole
  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mm jag har också lite abstinens, det har inte varit några riktiga träningar med kung fun faktiskt.. så ska bli skönt när vi börjar träna inne igen!

2007-08-05 @ 10:24:51
Postat av: kajsa

stenen längst bak rocks^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback