nicole och micke gör kusa dasi!

igår var mamma och dem här på mitt hotell och tittade på vår show.the inspectorshow kallar vi den. det är kul att ha em här men tradigt att man måste jobba.som tur är är det min sista dag imorgon.måste börja packa...undrar om jag kommer hitta allt.
i alla fall så var jag, micke, elina och zied ute igår i kusa dasi.vi bleev fulla och dansade en massa på paddys irishbar. dem spelad bra musik=)jag och micke var tillbaka på aqua fantasy kl halv sex men vi gick inte och la oss förrän kl 20 över sex. så jag sov två och en halv timme i natt.  fan vad trött jag är ikväll...
vi har gästshow och det känns jävligt onödigt att vara här när man kan spendera sin tid med familjen och  älsklingen min=) men man får väl stå ut ikväll och imorgon.

tack fina för en mysig promenad på stranden på fyllan;)
skicka vykort är fint=)



peace out//Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback