sakta men säkert

har precis kommit hem från vårt lilla dansmöte. vi var inte alla men det känns som om allt börjar falla lite på plats. det är årsmöte och ledarmöte med alla ledarna i morgon och jag hoppas att det går bra.
sakta men säkert växer våra föreställningar fram och det känns som om de kommer att bli bra i år. det är i varje fall min förhoppning=). kände mig tvungen att skriva lite om det för jag kände mig lycklig efter mötet. vet inte riktigt varför min just nu sprudlar jag och är på jättegott humör. 

håller på att laga mat just nu. det blir hasselbackspotatis med kött och sås.riktig söndagsmiddag=) 

jag har fått svar av elina nu,det är fritt fram för mig att komma ner till turkiet! så jag ska alltså inte jobba på hemtjänsten i sommar. känns väldigt skönt att ha fått ett svar.



nej nu måste jag steka kött och sen ska vi se slumdog millionaire. ha en fin söndagskväll!

peace out//Nicole

PS:ser ni att jag försöker kompensera för de senaste veckornas tystnad?;)

 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hm ja visst ser man det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback