jag är nog lite knäpp

Söndag idag.
Jag har tillbringat veckan med att läsa,jobba sova.och så har jag såklart umgåts lite med mina underbara vänner.=)
Jag har läst ut alla fyra twighlight-böckerna.det är därför överstående ordning på vad jag gjort i veckan börja med att jag läst.=)
Det var riktigt längesedan jag fastnade så i en bokserie. Tack christel för att du gjorde mig till en zombie denna veckan;)
Nu känner jag mig dock lite tom inombords...jag sörjer alltid när bra böcker är slut.Man vill inte lämna världen man har har fått se glimtar av.Man vill ha mer,mer,mer! Ja,jag är nog lite knäpp.
Nu christel har vi allt mycket att diskutera,som sagt jag tackar dig för denna fantastiska kärlekshistoria.

Jag får väl försöka börja på en ny bok men det brukar ta emot i början. Som det ser ut nu så blir det svärdet och spiran av Ken Follet som står på tur. Det är väldigt många runt om i världen som älskar den så jag hoppas att jag kommer tycka om den. Den är i varjefall tjock nog för att inte ta slut för fort;)

Ska på möte med grön vårshowsgrupp hos maja snart. Vårshowerna närmar sig med stormsteg,så jag måste verkligen lägga på ett kol med mina koreografier och bildval.

Nu kom mikael hem,han har varit och trättat bilen(som vanligt;) Han ska försöka sälja den för att kunna skaffa mc-kort. Det funderar faktiskt jag också på att göra efter att jag tagit ett vanligt körkort.Man måste ju börja i någon ända=).


Imorgon blir det jobb,årsmöte med aktiv ungdom och förhoppningsvis en fika med christel och någon av mina andra underbara=)


FAN,kan inte sluta tänka på böckerna! Av erfarenhet vet jag att det kan ta tid innan jag släpper sånt här.Jag kommer nog vara helt verklighetsfrånvänd ett tag.suck.Ljuva känsla=)




peace out//Nicole den knäppa  


Kommentarer
Postat av: Mikaela

men åhnej. Twilight sprider sig som en farsot över landet/världen(/universum??!!).



BEFRIA MIG!

2009-04-09 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback