Nicole beger sig av till turkaland imorgon kväll...

ja nu bär det snart iväg.
jag ska iväg till Turkiet för att jobba i fem månader om det är någon som har missat det.
åker iväg med blandade känslor.
Känns lite som om jag står vid ett stup och ska kasta mig ut. Ni vet när det är sådär väldigt läskigt precis innan man ska hoppa och precis i början av fallet,tills den hissnande känslan går över i skräckblandad förtjusning och man känner sig fri och otroligt modig.
Så känns det just nu. allt är lite otryggt men samtidigt spännande.
Det värsta just nu är att jag kommer sakna alla mina underbara människor här hemma.
Familj,vänner och underbara Mikael.
Mikael fyller förrästen år idag. bra timing av mig att åka bort i fem månader just på hans födelsedag,eller kanske inte. nog inte den bästa presenten mikael får i år.
I vilket fall så hade mamma ordnat överraskningsavskedsfest till mig nu ikväll. hon är underbar och fantastisk,jag älskar henne så mycket. nästan alla min kära vänner var där. jag hoppas ni förstår hur mycket det betyder för mig? ni är finast och jag kommer som sagt verkligen sakna er.

jag ska försöka skriva om alla mina bravader och missöden här på min blogg,så om ni är intresserade av att följa mig på min resa som animatör i turkaland så är ni såklart välkomna att läsa och kommentera.
jag ska verkligen försöka vara duktigare än vad jag är nu på att uppdatera. men man vet ju aldrig hur mycket tid jag kommer att ha till att sitta vid datorn.
Internetet i Turkiet är tydligen inte riktigt pålitligt.
vill man nå mig så kommer jag skriva ut mitt turkiska nr här och på facebook.

ha det bra här hemma nu.kan inte skriva mer nu för då blir jag gråtmild.vet inte om jag är redo att öppna gråtslussen än;)



peace out och elina: here I come!
//Nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

UPPDATERA!!



VAD HÄNDER DÄR BORTA?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback