ja jag vet att jag är seg!

hej alla underbara!

nu har jag varit i turkaland tre veckor och jag kan säga att man har inte mycket tid för att skriva blogg.
vi är bara lediga på fredagar och de andra dagarna jobbar vi från nio på morgonen till typ ett på natten. vi har två timmas paus vid fem/sex tiden.
jag kommer dock ha internet på mitt rum snart så då kanske jag har tid att uppdatera lite mer=)
allt är bra förutom att jag typ inte har en aning om vad jag håller på med. saknar sverige och alla mina älskade varje dag.det är svårt utan er.  teamet är bra men vi har ju givetvis en hel del lustiga figurer. vi är  12 st.
jag,elina,zied,ben,liza,alisa,issa"carlo",yasin,furat,joshua,dilek och vår alkade dj sam=)

jag röker för mycket och sover för lite.showerna går bra men man har ju inte alltid så mycket energi som man önskar.man blir uppslängd på scenen  fast man inte  kan koreografin ibland.lite småjobbigt måste jag säga.  =)

jag och elina tvingade alla att fira midsommar förra veckan. vi var uppe tidigt för att åka till kusadasi  för att handla  grönsaker,potatis,jordgubbar och fisk. vi grillade och sjöng snapsvisor och  dansade små grodorna=)
mycket trevligt var det.

vi ska nog åka till samos nästa vecka.elina måste förnya sitt visa och det är ju roligare att åka två. vi tänkte nog stanna över natten. så då blir vi ju lediga då. skönt måste jag säga.

ska se om det går att lägga upp några bilder.min lilla dator är ju inte direkt bra;)


elina i backstage innan vi fixa till där=) första dagen=)


elina och jag är på väg till staden för att äta burger king=)


inne i kusadasi=)


burger king är gott!

nej nu får ni titta på facebook om ni vill se fler bilder. det tar alldeles för lång tid här=)

ha det bra alla så hoppas jag att jag skriver snart igen=)

peace out//Nicole

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag saknar dig syster, hoppas du har det bra och jag hoppas du mår bra med:D Älskar dig och vi ses i Oktober!<3

2009-06-27 @ 01:10:51
Postat av: Mikaela

jag älskar dig mer. erica är en fjant. satungen har fått fläkt på rummet men ingen tänkte på mig.

Postat av: Kalleman

Man får precis vad man ger till andra.

2009-06-30 @ 21:57:42
Postat av: mikaela

och det är förstås mitt egna fel att det blir svinigt varmt på hela övervåningen? eller såklart, dumt av mig, allt ont som händer här i världen är ju mitt fel.

2009-07-03 @ 15:45:39
Postat av: världens bästa mamma!

Hej min älskade dotter!!!

Saknar dej JÄTTEMYCKET!!

Här i Ängelholm är allt bara bra. Solen skiner och jag sitter på kontoret och svettas i värmen. Jag lovar att jag har varmaste rummet på HELA Kungshaga!Vi har nu tagit hem husvagnen från Torekov så nu vet vi inte riktigt vad vi ska syssla med på helgerna. Jag tror att Mikaela tycker att det är rättså jobbigt att ha oss tillbaka i huset!! Hon är verkligen röd som en kräfta och tror att hon i fortsättningen bara kan gå ut när det är mörkt! Precis som hon är den ända som har bränt sig. Nu är det dags att köra hem från jobbet så jag skriver mer en annan gång. P:S Eva J har jobb till dej ett par veckor i aug om du nu skulle få för dej att komma hem.



tusen och åter tusen kramar från mamma.

2009-07-03 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback