seg deg!

ja nu väller klagomålen in för att jag inte skriver här...ursäkta mig för min försummelse.
 
revyn är slut för i år,skönt men också väldigt tråkigt. kommer ju inte träffa alla revynördarna varje helg längre och det är trist...jag kanske får med tid till mina vänner nu vilket ju är bra! men gud vad skoj det har varit!!!!

känner mig som en seg deg idag men ska försöka rycka upp mig och gå ich dansa. är alltid så skönt efteråt. det är Paul som ska ha klass med ledarna i dag så det blir nog skoj.
vi dansar mellan 19.30-21.00 på måndagar. ända problemet med att dansa så sent på kvällen är ju att man aldrig varvar ner och det är inte lika fett dagen efter när kl ringer 6.15=)

Imorgon ska vi flytta på jobbet. vi byter tillbaka till våra gamla lokaler som är mycket bättre en den 5 rums lägenhet vi bott i de senaste 7-8 månaderna. ca 25 per i en femma är lite trångt. så imorgon så slipper jag mina vanliga besök  hos gamlingar och blir flyttgumma i stället! vet faktiskt inte hur länge jag behöver vara på jobbet i morgon men jag låter morgondagen utvisa det=)

nåt annat intressant som hänt på sistone?
ne,j inte direkt men jag måste medge att man varit rätt så mycket uppe i revylivet. plus att dansen börjat igen så jag har faktiskt inte gjort mycket annat en jobbat jobbar jobbat...skulle verkligen vilja ut och resa,se världen och bara uppleva saker. vill bara ha semester just nu.=)
jaja,jag vet, jag ska ut och resa(till Turkiet närmre bestämt) men där ska jag ju också jobba. tänk att bara få uppleva saker och ta dagen lite som den kommer.
det lyser väl igenom,men ja,jag är trött på att jobba just nu!


i turkland kommer jag jobba med elina och hennes kille zied kommer också vara där fast han kommer jobba som animatör och vi endast som dansare!


trevlig liten bild på oss när jag var och hälsa på dem i turkiet 07!


dock kommer jag sakna alla i sommar speciellt under roskildeveckan;)


då kommer jag skrika efter christel och vara avis på henne!

jaja,maten kallar!

peace out//nicole

Kommentarer
Postat av: jocke

vad trevligt....

2009-02-02 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback