måndagshäng

måndagar har blivit häng dagar=) jag är ganska ofta ledig på måndagar och det är christel också. så denna vanligtvis trista dag har blivit en ganska härlig dag i veckan.
Ta idag som ett exempel: vaknade vid tio och tittade färdigt på WaterWorld som jag somnade i från i går kväll. efter det kände jag inte riktigt att jag var färdig med degandet så jag tittade på shrek den tredje. precis när jag sett färdigt så ringde jag christel och då hade hon och malin bestämt fika på stan så det ska vi snart göra.=) sen blir det lite middag med malin och maja innan vi ska gå och dansa ikväll. det låter väl som en ganska skön dag,eller hur? jag gillar helt enkelt måndagar. man har ny kraft efter helgen och känner för att göra något.
 
helgen var bra,slutade med en riktig brakfest i fredags=) mikael var dyngrag och jag  fick den äran att dansa med min man på morris=) det händer bara när mikael är inne i en glad superfylla så det var bara att passa på;)

på alla hjätansdag så var vi båda fruktansvärt bakfulla så det blev ingen bio och ingen resturang...däremot köpte vi hem resturangmat och hyrde film. vi låg och mådde dåligt och glodde på massa romantiska filmer som gick på tv. vi fick äta i omgångar för åt vi för mycket började vi må illa. ärligt så var det en av de  bästa alla hjätansdagar jag haft. vi umgicks och mådde kass tillsammans.=)
igår tog vi det också lugnt och tittade på filmen vi hyrde(Juno) och så titta vi på The day the earth stood still. jag började inte jobba förrän 5 så vi hade ju hela dagen på oss.till min stora förtjusning fick jag lite,för att säga det rakt ut,SEX på morgonen också;) kors i taket va! så   

Kommentarer
Postat av: jocke

skratt vilken super helg med andra ord ;)



Juno är ju helt underbart bra...



Kram

Postat av: nicole

ja juno är en härlig film! som sagt halva detta inlägget försvann så jag har varit ARG!men trevligt var det i helgen,en riktig panghelg!

2009-02-17 @ 10:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback