datormög pajar min spirualitet!

ja som ni kanske märkte så blev förra inlägget halvt och slutade så trevligt med sex. efter det så skrev jag en massa kvickheter och var verkligen i mitt esse.=) min spirualitet sprudlade och hela inlägget var perfekt.
men som vanligt så är det det där med den tekniska förbannelsen som ligger över mig och min syster mikaela... allt blev fel och den här jävla mög datorn lyckades radera hälften av inlägget!!!!!
så nu får ni klara er utan mitt mest fyndiga avsnitt hittills(vilket är fruktansvärt,jag vet) för jag kommer inte ihåg det...jag hade inte tid att skriva om det, för jag skulle ju ut och fika.i vilket fall som helst så hade det inte blivit lika bra,det blir inte det när det inte är spontant...

ja,ni förstår nog att jag var lite förtvivlad och arg över detta i och med att jag ödslat ett helt inlägg på att klaga och säga hur bra det skulle ha varit=) ber i varje fall omursäkt för att ni gick miste om halva det förra inlägget och för att jag nu tjatat om det så länge!=)


ska ut på promenad med maja och umba i det vackra men kalla vädret om en stund.ska bli skönt=)


peace out//NIcole 

Kommentarer
Postat av: Jocke

skratt

Menar inget illa men det är så typiskt känner igen det själv..



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback