dans med desperate dancers!

Hej!

nu ska jag strax gå och ha en liten danslektion med mina desperate dancers=ca 30åriga damer som gillar att skaka rumpa(ibland utan taktkänsla).
Det ska bli lite skoj tycker jag! får väl kötta samma koreografi som förra veckan i och med att några stycken inte har varit med de senaste två gångerna. vi är tyvärr lite för få så jag hoppas att jag får lov att ha kvar gruppen. både för min och för deras skull.

det går framåt med vårshowerna i aktiv ungdoms "lilla" dansförening och i år tror jag alla showerna kommer att bli bättre än förra året.
vi försöker stenhårt med att fixa så att det blir  shower/föreställningar i stället för uppvisningar.
det kommer nog bli en del slit framöver. men det blir mitt sista år på ett tag i föreningen så det känns som om att man vill avsluta med ett pang!  

jaha nu måste jag gå!


peace out loved ones!//nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback