bara så att ni vet!

Jag kommer sakna er alla när jag åker iväg,såklart min Mikael(tiden kommer bli lång utan min andra hälft=)
Kajsa,min underbara älskade
malin, min sötnöt
maja,min vän
sofie,min galna skaparkollega
och sist men inte alls minst(kanske mest),mina älskade familjemedlemmar!
 
alla ni som nu känner er bortglömda,det är ni inte!!! kommer sakan er alla väldigt mycket! älskar ju den här fördömda småstan!

ville bara ha sagt det,men jag åker inte förrän om 4 månader så jag har ju gott om tid med er här.

kände för att byta utseende på bloggen. res temat funkar men skulle vilja ha en personlig touch på min blogg. ska be någon hjälpa mig fixa det!

ser man på två inlägg på två timmar,Fantastiskt!

peace out//nicole

Kommentarer
Postat av: jocke

kommer inte sakna dej i varje fall ;-P

2009-02-03 @ 17:29:21
Postat av: fies

Du är underbar!

2009-02-25 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback