underbara day of!

för en gångs skull spenderara jag inte min day of med att ligga i sängen och vara bakis hela dagen.
kl halv tio var jag och väckte zied och elina  för att vi skulle äta megafrukost .zied är nog dem mest  svårväckta person jag stött på och hans morgonhumör är  inte nådigt=) I vilket fall fick vi upp honom och det är nog första gången på flera veckor som han  faktiskt äter frukost.  frukosten  här är det det ända riktigt ätbara så vi krängde omeletter,pankakor, flingor,toast och vattenmelon i stora mängder.
efter vår trevliga frukost gick vi ner på terransen och drack kaffe,rökte ciggaretter och glodde på gästerna.ganska trevligt att hänga här när man inte jobbar=) för typ första gången på två månader gick vi till stranden och myste i solen ett par timmar.jag läste färdigt tredje delen i sagan om otori så nu ska jag snart börja å den fjärde delen som jag inte läst förut och köpte med mig ner hit till turkaland.
vi var tvungna att gå till backstegen för att hämta våra privata grejor för i kväll kommer den turkiska folkdansgruppen och de har nog en kleptoman i gruppen så vi vågar inte lämna nåt där längre!
snart ska vi åka in till stan och glassa och käka nåt gott.vi ska gå till hamnen och leka rika och dricka kaffe på starbucks.det är ju lite status att gå dit här i kusa dasi.det är bara de rika turisterna och turkarna som går dit typ=)
skulle gissa på att vi käkar donken eller burger king=)
jag tycker det är skönt att komma i från hotellet lite.det gör så att man kan stå ut typ en vecka till=)
ikväll bär det iväg till ett annat hotell för att hälsa på lite kompisar till elina och zied så vi får se deras show ikväll.hehe det är alltid lika skoj att se andra animationteams shower.

fullspäckat program idag,men det är skoj,tyvärr så har man ju inga cash så det blir ju inte mycket över till att spendra på nåt skoj men jaja det löser sig säkert=)


saknar er som alltid och älskar er otroligt mycket! men nu kommer jag snart hem,

peace out//Nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja snart är du hemma o det är ju för väl.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback