underbara vår!

igår var en helt fantastisk  vårdag!
jag var ledig så jag hann med en hel del under dagen.

¤Frukost hos Christel
¤En vända på stan,hämtade christels nya fina glasögon och jag köpte ett par kawasaki
¤Hem och ducha,ansiktsmaska och dylik vårstädning av mig själv=)
¤fika med Ale och Micke på Graffitis uteservering i det härliga solskenet
¤drack en breezer på vita räck(årets första)
¤hem till christel och åt god mat,drack vin och snacka skit med henne och jenny
¤hängde på tres beachparty med christel är hon jobbade,roligt att glo på folk och de spelade bra sommarmusik!

Idag ska jag ha mina danselever i två timmar.Jag har köpt slipsar till dem så idag ska vi bestämma färg. det lutar mot vinröd för det fanns ingen mörklila till bra pris. ska bli skoj,är snart klar med den ena delen av pensionärsdansen=)det går som sagt framåt!

det är helt underbart väder idag också så ikväll ska vi GRILLA!!!! årets första grillning=) det blir nog lite utgång också.
nej de senaste dagarna har varit så sköna.det är verkligen vår och jag fyller snart år=) jag älskar april och maj månad. händer alltid så mycket då. allt spritter till i naturen och alla blir lite galna! 

sörjer dock fortfarande att jag läst ut christels böcker. jag ska önska mig dem av mina systrar i födelsedagspresent=)

shit vad jag pladdrar om ingenting idag. en riktig blabbermouth;)


jaja ha det underbart i vårsolen

peace out//Nicole

Kommentarer
Postat av: Jocke

det gör ju inget.. Bättre du pladrar på för du gör det itne så ofta :)



Kram

Postat av: Mikaela

blabbermouth haha. Smeknamnet förföljer mig...

2009-04-09 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback