roskildefix 08

Lite fix har det blivit idag. shoppade som bara den,vi skulle nämligen hadla till alla 7. det blev en helvetes massa partystolar,presenningar,tält pinnar,batterier, silvertejp(säg nått man inte kan laga med silvertejp=),linor och annat smått och gottigt.

lovade lägga upp roskildefixbilder så nu kommer det lite!

 
från min och christels planeringfika i måndags.


vi planerade tydligen så mycket så christel blev galen=)


mitt underbara regnställ(bytte jackan idag till större storlek och till vitt)


nu har jag likadan jacka som christel!hehe vi kommer se likadana ut,vi kanske lyckas lura någon att vi är tvillingar;)


Cissi och christel och jag gör ÖB osäkert!


christel på ÖB


cissi i bilen påväg till väla=)


chauffören dagen till ära är Mikael;)

t
jag är också med såklart!


de tre fixarflickorna utanför harald nyborg,


lite mer med=)


solen skiner! jag hoppas då verkligen på fint väder nästa vecka!


cissi prövar nya tröjan hemma hos mig,snygg va?!


ja det var allt för denna gång men det kommer säkert mer!

ska jobba tidigt i morgon så nu säger jag godnatt på er alla!

peace out//
Nicole

Kommentarer
Postat av: malin

ska cissi också med till roskilde ?

Postat av: svar:

ja det ska hon,hon bestämde sig på studenten.=)

2008-06-26 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback