jaja,=)

Ja jag vet nu är det så där längesen jag skrev igen=).det bara blir så. kan inte riktigt hjälpa det!
men ikväll ska vi ut och röja i helsingborg!och egentligen hinner jag inte sitta här,men jag brukar alltid göra det när inte har tid.

har  varit dödstrött idag och sovit nu en sväng så att jag ska orka med den strapatsrika utgången ikväll! är lite hungrig så det blir nog till att äta lite god pizza!hehe så var vi där vid skräpmatsfällan igen=)

har registrerat mig på last fm så nu lyssnar jag jävlar i det på musik.måste vara svårt att göra en musikprofil på mig då den kollar alll musik man har på datorn och bedömer vad man har för musik smak. vi har ca 8000 låtar av alla möjliga slag och jag lyssnar inte på hälften av musiken!

jaja nu är det fest dessa puckon!

image71

jsg och christel i våra finaste gå ut miner!

image72

ja så e det dessa förbannade ögontjänarna! vänta ni bara till man vänder ryggen till så är minerna inte så glada!=)

image73

och så johan som måste kyla ner paketet med öl!

image74
ja och puckot här brevid kommer bli lasse kongo full som vanligt!haha snygg du e älskling!

ja,bilderna från helvetesparsemestern i smögen 2006! roligt hade vi men allt blir ju inte som man tänkt sig!

jaja nu får jag väl lägga av för den här gången!

peace out/nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahahha..

du får börja skriva mera! jösse namn. annars blir det bank


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback