lite revy bilder!

hej!
nu ska jag se om det går att få upp lite bilder från rep och sånt.
vi ska repa ikäll så det är kanske lite passande=)












det är johans bilder(de flesta av dem så jag lånar dem från han idag!





de kommer fler så småningom. ni kan även kolla på mina bilder på facebook för där ligger det lite fler!

fast jag får ju lägga upp den här bilden som johan gjort på oss dansare,den är schysst!



och sen lägger jag även upp en låt som jag lyssnat på en del de senaste dagarna,gillar robyn skarpt!

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Kfg9adWf3iQ&hl=en&fs=1&color1=0x402061&color2=0x9461ca"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Kfg9adWf3iQ&hl=en&fs=1&color1=0x402061&color2=0x9461ca" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>


peace out//nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback