It´s a new day!


ja jag vet jag är dålig på det det här helt uppenbart men nu tänkte jag att det var dags. har blivit lite inspererad av den här låten idag,blir på något sätt glad och varm i hjärtat av den. It´s a new day med WILL.I.AM
http://www.youtube.com/watch?v=XbpnDUj354M


ja man ska väl uppdatera om vad som hänt i livet, så här kommer det:

jag har flyttat till ny lägenhet med mikael
jag har dansat hela hösten med mina danselever
jag har jobbat på hemvården
jag har festat och firat födelsedagar
jag har varit i Göteborg och hälsat på Fredrik
jag har blivit av med en katt=(
jag har börjat komma i julstämning
jag har avslutat terminen med mina danselever
jag har bestämt mig för att åka till Turkland i sommar

och sist men inte minst så är jag med i engelholmsrevyn i år!
vi har premiär på nyårsafton och sen spelar vi i hela januari.
repningen börjar på allvar nu och det är jätte skoj  

så här kommer det lite bilder från det, det är
johan ejehags bilder så jag lånar dem bara lite så att ni vi vet!

eeeh ja det skulle komma bilder men det ville inte riktigt med mig idag så det kommer nästa gång jag skriver,vilket förhoppningsvis är snart!


peace out//nicole



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback