sjukskriven.

ja idag fick jag sjukskriva mig,bara för idag alltså.
min fot är fortfarande inte bra och det är ju meningen att jag ska vila den.det säger mamma i varje fall. det var hon som tvingade mig till att stanna hemma idag.
hon sa så här:
Nicole,det är bra att vara envis men ibland får man fan ge sig. du ska kunna dansa på den foten så nu ringer du och sjukskriver dig!

och där med basta! sagt och gjort,när mamma säger till en att göra något så gör man det!

image60
Jag älskar henne jätte mycket! min kära mor!

ps: mikaela jag lyssnar på marit bergmans I will always be your solidier! för syskonkärlek is da shit!


peace out/
Nicole
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

bra nicole! Det uppskattas

2007-09-27 @ 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback