måste sova!

ja jag måste  gå och sova...tråkigt men sant.ska jobba halv åtta i morgon,suck...
 
jag har festat en hel del denna helgen,impuls köpt en klänning och ett par skor och har haft en  helt underbar helg!va som sagt lite på lyset senast jag skrev och pyttipannan blev lite vidbränd så att säga!
men det gick ner ändå!haha allt går väl ner när man är fyllehungrig;)

har upptäckt att en av mina favorit böcker har filmatiserats och går snart på bio. ska lätt se den,Stardust heter den förrästen. verkar som den kan vara bra. men man blir ofta besviken på filmerna som görs på ens favorit böcker. det är ju så mycket dom inte kan ta med men som man själv tycker är viktigt.

image64
den ser ganska magisk ut eller vad säger ni? du måste se den med mig mikaela!


nu ska jag sova,

peace out!//
nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska givetvis se den med dig! När har den premiär? Du måste visa din nya klänning och skorna sen.

2007-10-01 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback