litta på lyset!

jaha då var man litta på lyset och håller på att göra pytt i panna mitt i natten!

idag har jag varit och jobbat på le hemtjänst och sen begav jag mig till systemet...ja jag skulle ha städdag här hemma och kände att det behövdes en del alcohol för att orka med att ta tag i det där. jag är ju som sagt ingen städ-människa. mikael satt först bara vid datorn så jag var inge vidare motiverad,men sen kom vi igång och städade som bara den. det var roligt när man fick gå och lulla omkring och dricka lite samtidigt. 

efter allt städande blev vi hungriga och mikael lagade jätte god mat som vi gluffsade i oss.sen drog han vidare på fest och jag satt här hemma och kände mig nästan lika miserabel som förra helgen fast nu hade jag lite alcohol in da blad! jag ringde kajsa för att berätta hur synd det var om mig och hon tyckte inte alls synd om mig!!! haha inte så konstigt jag hade ju valt själv att inte följa med mikael på fest.;) men kajsa bjöd hem mig till Nobbe som är Andrés kompis. vilken tur jag hade, för han bodde alls långt från mig!=)

ja sen satt vi där och drack och det har resulterat i en behaglig berusning.

nu är jag fyllehungrig så nu gör jag pytt i panna,FAN!!!!! jag bränner vid det!

vi hörs

peace out//
nicole  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahahhaha

2007-10-01 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback