jobbig helg!

ja var ska jag börja?

Det är nog bäst jag börjar från början och då kan vi börja med onsdagen(är dock innan helgen men allt flyter i hop lite i mitt förvirrade huvud!).
Jag fick feber och kunde inte jobba.var fortfarande dålig i torsdags men åkte till Vanja i malmö på kvällen. Det var väldans trevligt fast jag var kass. 
På fredagen vankades det nämligen möte med alla inblandade i glasklart-föreställningen,det var därför jag åkte till malmö redan kvällen innan. 
I alla fall så åkte jag till stationen i Malmö för att ta mig till mötet och när jag klev av bussen för att virra runt lite lyckas jag trilla och stuka foten! ja,jag gjorde en Kajsa,jag vet. det gjorde ont som FAN och det såg väldigt roligt ut.jag skrattade och var på väg att börja böla samtidigt åt mig själv. jag trodde i vilket fall att det bara var en liten vrickning men senare på kvällen när jag jobbade på hemtjänsten i Ängelholm så började fotfanskapet svullna upp! kanske inte var så bra att cykla och gå på foten,nej...
När jag kom hem vid halv 11 så lindade jag foten för det ska man ju,problemet  var bara det att den var redan svullen.det gjorde så vansinnigt ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.jag började givetvis tjuta som ett litet barn och tyckte väldigt synd om mig själv.Inga värktabletter hade jag och ingen som kunde komma och pyssla om mig.Mikael är nämligen i stockholm och mamma ville jag inte ringa,man måste ju lära sig att klara sig själv.
Jag är faktiskt så kallat vuxen nu och ska klara av såna här situationer (Men jag var väldigt nära på att ringa henne och säga att jag höll på att dö så att hon skulle komma och ta hand om mig=) 
Jag hade svårt att somna för man belastar konstigt nog foten även när man ska sova.
När jag vaknade idag så mådde den bättre!jippie tänkte jag,men just det, jag skulle jobba kväll och det har jag gjort och foten mår inte så bra...buhuhu 

Det jag ville säga med detta långa inlägg är att gå inte och gör en Kajsa och bli smått rörelseförhindrad,och snälla,

TYCK SYND OM MIG!!!!!!!!!

haha ha det bra så ses vi på andra sidan av självmedlindandet!!!!!

peace out//
Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback