vänner vad har man dom till?

haha ja i bland undrar man! jag har tydligen konstant öppethus hemma hos mig för här är alltid minst en av mina polare här hos mig.
man kan ju bli nådigt trött på parasiten kajsa,christel the godistjuv och malin den lilla tjorven!
nä skojar bara det är helt underbart att ha så  många underbara vänner! älskar er alla inte bara de ovannämda!

ha kajsa nu har jag också människor att häls på uppe i stockholm,så nu är du inte så speciell längre! mohahahahahahahhaha


ps: det gick jätte bra med mina danskids idag. min nya grupp börjar vänja sig vid mig och jag vid dem,=)


peace out!!//nicole 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vänjer man sig någonsin vid dig?

2007-10-05 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback