städdag...

ucsh! nu har jag hållt på och städat med mikael hela dagen! ja förutom när vi åkte och handlade lite mat och sånt till roskilde. MASSA NUDLAR blev det=) jag håller just nu på att tvättar,helt ensam då mikael åkte till väla med christel och johan och lämnade mig själv med den mega stora tvätten....är lite purken för jag ville också följa med. men men,det är inte hela världen.det behövde ju verkligen tvättas!=)

jag tycker verkligen inte om att städa...jag mår dåligt ända in isjälen av att se att allt hårt arbete man lägger ner på att städa tillintetgörs på ett par timmar.... jag är en skapande människa,inte en bevarande.det är de bevarande människorna som står ut med att göra om samma sak om och om igen. medan de skapande gör det helst en gång och sen börjar man skapa något nytt...vi tycker inte om när våra verk blir tillintetgjorda på direkten!!!!det finns ju förstörande människor också men en sån är jag inte i varje fall. vilken teori va?!hahaha jag har väl läst teorin i en bok någonstans,där ser ni jag är ett uppslagsverk av onödig information!!!

igår så fixade christell mitt hår och det blev jätte fint,jag är helt förälskad!!!!!!!!tack snäckan!

image25

image26

längtar......SOM FAN!!!!!

jaja, imorron ska jag ha sexparty och det ska bli skoj som fan!
blir nog lite drinkar i morgon,ska bli gott!

peace out!
//nicole

Kommentarer
Postat av: Anna

Det vart verkligen jättesnyggt med frisyren!

Postat av: Mikaela

Ditt hår blev verkligen så bra! Det gillas, haha.

2007-07-22 @ 17:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback