Roskildefix!

ja, igår var jag,Mikael,Johan och Vanja och handlade på harald Nyborg,cleas Olsson och Rusta.
VI skulle fixa grejor till Roskilde,tält,campingstolar,preseningar och annat.
Vanja ska inte till Roskilde men hon följde med och handlade till summer Jam i Tyskland i stället. även hon behövde ett nytt tält. hon sålde ju sitt zebratält till mig och christell förra året!
när vi hade stressat färdigt på väla så åkte vi hem,vanja lämnade vi av hemma och sen hämtade vi Christell och åkte till donken. onyttigt,men gott!
jag och christel bestämde oss för att vi skulle testa att slå upp deras nyköpta tält och dessutom plocka upp vårt gamla tält från källaren för att se att allt fungerade. Det var ju en himla tur för en av pinnarna som fäller upp iglotältet var sönder.så nu är det bara att silvertejpa skiten! silvertejp är verkligen bra för allt.
Jag längtar som bara den till roskilde nu....är dock rädd att det ska regna hela veckan...jag vill inte det!!!
jag ska snart gå,för jag ska följa med christell till väla för att vara smakråd. hon behöver nya linnen tror jag.=)

jag vill fixa håret! men christell har inte tid när vi kommer hem från väla...jaja, en annan dag!

peace out!
//Nicole

image21
Camping chick!

image22
Camping chick 2!

image23
Roskilde är utsålt!!! fan vad skoj det ska bli!Wiee!

image24 haha, jag försöker bara komma i stämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback