Fyll(e) helg

Halloj!

Ja, helgen har varit både en fylle och en full helg. 
I fredags så var ag ute med klassen. det var jätte trevligt,fuller blev jag men det kunde man väntat sig. jag vet inte vad dt är med klassfester och firmafester men jag lyckas alltid med att bli för full.=) Som tur var tog Diana hand om mig framåt små timmarna,det lustiga var att hon skulle sova hos en tysk på ett hotell så jag fick snällt följa med. klockan var nog halv sju när jag gick och la mig. var fortfarande full när vi vsknsde vid elva och sedan spenderade vi några timmar med att åka buss i hela malmö för att hämta mina saker hos josefin som jag egentligen skulle sova hos. sen spenderade vi lite mer tid på att åka buss till stationen för att ta oss hem. Bakfyllan kom senare än vanligt då jag var full längre än vanligt...den var inte nådig,men det skulle jag ha,man får skylla sig själv när man utsätter sig för sånt som klassfester och annat.
Men jag tackar dig Diana för att du tog hand om mig,annars hade jag garantrat yrat runt i malmö som en full yr höna!!

Lördagen gick alltså åt att ta sig hem och vara ruskgt bakfull,men idag har Mikael fyllt år. jag och MIkaela min älskade lilla syster bakade kladdkaka till honom,eller ja, Mikaela bakade den...hon är bäst på det så jag tyckte nog jag var tvungen att delegera uppgiften till henne=). Mikael ville gå och se Pirates of the carribean(stavning är inte min grej=) så det gjorde han och jag,också Christel såklart. den var faktiskt helt okej. jag vet inte,men det är definitivt något speciellt med pirater,nått oerhört sexigt, hahahaha. 

Överlag måste jag säga att det har varit en bra helg,om man bortser från bakfyllan.Men som man bäddar fr man ligga!!!

image11image13image14image15
                                                                   image16

PS:hälsning till Elina som ringde idag: jag ÄLskar dig, och du, hororna tjänade en hacka på att fnaska%)

peace out//
Nicole
  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

I'm the master of kladdkaka! Har man så många års erfarenhet av proffisionel kakätning, är det inte så konstigt. :)
Visst är pirates bra? Men det är lite svårt att hänga med emellanåt faktiskt.

2007-06-05 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback