sommar och sol!

gott väder!
jag var på stranden i går med micke,christel och johan. första gången i år!

idag har jag varit och gottat mig hos min kära farmor och farfar!!! dom är så söta älskar dem mest!!!
christel och jag var och fikade en sväng med julia och tömde ut allt som hände i helgen,lite uppdatering måste man ju ha!

älskar vädert i morgon ska vi åka på utflykt med jinne bada vid kulla berg och sånt...sommar,värme,ledighet,underbart!

nu ska jag och micke titta på en film blades of glory heter den nån komisk film av något slag, kan recensera den nästa gång jag skriver!

image44 
hihi skojsigt omslag!

peace out!//
nicole  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dumma dig, hatar när du åker dit själv! :( jag vill ju också ha fika hahaha

2007-08-12 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback