Överraskningsfest!(till mig=)

hallå hallå!
Det var fest hos mig igår,eller ja det var e överraskningsfest för mig!jippie!de var jätte skoj,micke och christel hade fixat det mesta. jag fick tårta och presenter. jag fick hela roskildebiljetten av alla!jag blev jätte glad.jag fick en dansdräkt av Vanja och en liten fin blomma av andrea. jag fyller år i morgon,men ni kankse förstod att det var en födelsedagsfest i och med att jag fick presnter!haha skoj var det och idag skiner solen,jag är inte bakfull och vi ska grilla ute på vår gård framåt kvällen!underbart,det är vår,nästan sommar! nu ska ja träffa erik!

tack alla för minunderbra överraskningsfest! *ge kakor till alla=)
ha det bra!
/nicole(le födelsedagsgris!)


 Lilla jag i thailand! bilder från festen kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback