Ännu en fredag

Halloj!

Nu var det fredag igen.
Jag har precis haft dans med mina elever,alla var helt sega idag.men annars gick det bra,jag måste dock börja peta i alla detaljer nu.vårshowen närmar sig med storm steg.

Idag ska jag ta det lugnt tänkte jag. ville jätte gärna gå på bio men ingen hade pengar eller lust...så nu blir det en kebab och lite sällskap av vanja här hemma. jenny ville ha med mig ut men jag orkar inte. jag ska på filmmaskerad i morgon hos Josefin. jag ska nog vara sailor moon! skit skoj ju!

Nu ska jag gå och hämta min kebab och vältra mig i onyttighet!

puss och kram mitt hjärtas dam!
//nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

"Jag ska straffa dig, i månens namn" haha. Sailor moon är så bäst alltså.
Vilka roliga rim du har i slutet förresten. Det påminner mycket om Bert!

2007-06-03 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback