två veckor av svenskbesök=)

hej allihopa!

förra veckan var elinas pappa här och hälsade på och nu är elinas mamma och lillebror filip och hälsar på=)
är skönt att träffa folk man känner och få prata svenska även om jag kommer på mig själv att prata engelska med annelie ibland;)
I lördags hade vi talangshow vilket innebär att animatörerna gör nummer som sen gästerna ska rösta på. jag gjorde playback och dans till it takes a fool to remain sane=) haha otippat va? det gick bra men det var nog lite för artistiskt och annorlunda för många av gästerna. jag fick 54 röster och den som vann (DIlek) fick 75.men vissa röstade bara på mig så det var ju ett gott tecken=). dilek gjorde ett roligt nummer så jag blev glad när jag fick höra att hon vann. problemet är nu bara att jag måste göra ett nytt nummer till nästa lördag...har ingen aning vad jag ska göra dock.

förra day ofen var jag och elina på stan för att invänta att annelie och filip skulle komma så vi passade på att shoppa lite. tyvärr gjorde jag av med lite för mycket pengar så nu blir det till att leva snålt till jag ska åka hem.det är bara 2 veckor och en dag kvar tills jag kommer hem!!!! ska bli så skönt. och micke och familja kommer om en vecka och en dag!!!!tjohoo säger jag bara.

Dilek har slutat jobba för säsongen.måste säga att jag saknar henne lite. Liza åker till ryssland på lördag så det kommer också bli lite sorgligt. vissa kommer man ju sakna men andra kommer det bli så skönt att slippa=) typ firat,isa och den nya tjejen som jag nu delar rum med...hon är så dryg,gillar inte henne alls. men men,det är så kort tid kvar nu så man står nog ut=).

har fått fast jobb i rönnescafé tills man kommer hem. var verkligen en lättnad att veta hur jag ska försörja mig när jag kommer hem. dansterminen har börjat och jag önskar alla där hemma lycka till,kommer snart mina kära danselever och ledar vänner!!!!

skickar en speciell tanke till sofie som gör sin livs vandring på väg till santiago de compostella. är med dig varje steg!
och till alla vänner som börjat skolan,christel,malin,maja och jenny lycka till nu! allt kommer gå skitans bra!

mamma,pappa och familjen:Älskar er!!!!mia lycka till med jobbsökandet och erica längtar efter dig och hoppas allt är bra i skolan!

Mikael: du underbara älskade!en vecka kvar nu!

kajsa:din tröja är skit snygg och jag hoppas allt går bra på jobbet och med kärleken!

peace out//Nicole




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback