nytt jobb

hallå i stugan!

jag är lite trött idag...jag böjade på mitt nya extrajobb igår. jag är i kafeterian på rönnegymnasiet som det så vackert heter. Louise och Tomas som äger det har också hand om servering när det kommer olika evenemang på kvällar och helger. Igår var det David Batra och Robin Paulsson som körde två föreställningar. det var ganska roligt men fasen vad trött jag var i fötterna efter att ha stått upp i 7,5 timmar=) 
Jag och maja skulle började vid fyra, så vi åkte till väla för att kolla om det fanns några bra kläder till våra danselever. det slutade med att vi köpte kläder och skor till oss själva för typ 700 kr var=) ja,i vilket fall som helst så ringde louise oss när vi var på väla och ville att vi skulle komma lite tidigare. så det var bara till att panik shoppa!=)

det gick i alla fall bra igår. vi ska jobba ikväll också.det blir bara jag och maja ikväll.så det blir nog en del att göra=)
det blev ett par cider på niks efter jobbet igår. Maja fick hoppa in och jobba så det blev billigt och jag blev lite berusad. jag är dock inte bakfull idag.skönt.

dans kl 15.30 och jobb 17.30.kanske en sväng in på tres efteråt och säga hej till christel.


peace out//Nicole

 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hihi du har blivit tanten som jobbar i kafeterian som alla elever gör narr av i smyg

2009-03-11 @ 13:14:15
Postat av: nicole

haha,jajamen så är det!

2009-03-11 @ 14:50:45
Postat av: Mikaela

okej nu är det dags att börja uppdatera.

2009-03-18 @ 09:19:26
Postat av: Jocke

Alltid skönt att tiden står still ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback