motivationen har varit låg men efter regn kommer solsken=)

alla i teamet har varit väldigt negativa och stressade ett bra tag nu.
inget är skoj, bara en massa gnatande om ingenting.
igår hade vi till sist en meltdown. vi hade krismöte pga av joshua och en massa andra saker. joshua är som sagt fortfarande här men idag har han blivit degraderad till vanlig animatör.eller jag tror det i alla fall. han är en usel assitentchef. ingen gillar honom direkt. jo,alisa han ukrainska flickvän gör och yasin som han delar rum med.
han suger ut energin ur hela gruppen utan att alla märker det. kände en sådan person en gång och han är som henne. bra på manipulation och intriger. han skäller på liza konstant,tyraniserar är nog rätt ord. han skriker på firat och ibland på dilek och carlo. han gillar verkligen inte liza men jag förstår inte rikigt varför. hon är typ en av de bättre i teamet. alla i vårt team utom Ben är nybörjare
så alla försöker lära men vi kan inte lära av våra misstag om ingen berättar för oss och hjälper oss att bättra oss.joshua skriker som sagt bara och säger att vi inte har någon hjärna eller att alla är kids. ja alla utom mig. mig fjäskar han för som fan.
det är fruktansvärt enerverande när han först skriker på så gott som alla och sen inför alla så berättar han att "de" är kids och got no brains. precis som om jag inte ingår i samma team som de andra.
men ni ska se han när Zied försökte ordna upp det kaosartade mötet igår när alla (läs joshua) pratade i mun på alla andra. zied sa att alla skulle hålla käften för han var trots allt fortfarande teammanager, och joshua svarade gunaydin,godmorgon och började käfta lite med zied och sen gick han bara. joshua menar att alla pratar bakom ryggen på alla. men han vill ju aldrig lyssna när man försöker prata med honom.
ni fattar att detta  har sugit ut en hel del energi från alla. man försöker att inte bry sig men vi i teamet gör ju typ allt tillsammans.  så det är svårt att undvika att dras med i all denna dramatik.

annars så har vi problem med generalmanagern för hotellet som lägger sig i allt och som sätter upp regler om alla möjliga konstiga saker.som att vi inte får äta frukost efter kl 9 fast att vi inte börjar förrän 9.45 och dessutom så är det ingen som jobbar lika länge som vi på kvällarna.vi ska äta innan nio för att det gör alla de andra managerna.så helt plötsligt likställde han oss med managers men annars så är vi inte mycket värda.

ni får ursäkta men jag var bara tvungen att spy lite.
idag börjarde har annars bra,skön stämning vid poolen,vi hade faktiskt skoj=).vi har tyvärr inte mycket gäster.verkar som om säsongen är slut här på richmond men annars är högsäsongen vara i full gång här i kusadasi.
jävla skit hotell måste jag säga att detta är. vadå 5 stjärnor.på sin höjd skulle jag ge det 3+.

vi ska nog göra en ny show till på torsdag. ska bli skoja tt hjälpa elina lite med koreografin=)
så allt känns faktiskt bättre efter gårdagens kaos. får se hur länge det håller i sig eller om det kanske rent av blir ännu bättre=)


saknar er! saknar sverige och är så in i nordens sugen på tacos hela tiden!

älskar dig mikael,bara så att du vet=)längtar tills du kommer och hälsar på mig!

och christel och kajsa:ha det så bra i stockholm nu=) prida för mig med!

peace out //NIcole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh. varje gång du nämner micke och skriver "älskar dig mikael" så liksom.. väntar jag mig ett a i slutet. Älskar dig mikaela. som att jag skulle va utvald! :)



men, nej. det kommer aldrig.

Postat av: nicole

mikaela jag älskar dig otroligt mycket!!!!jag ska tillägna ett speciellt inlägg till tror jag så att du blir nöjd=)snorunge;)

2009-08-01 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback