kaos är granne med turkiet!

ja detta är ett lustigt land med många intriger=)
jag börjar vänja mig allt mer och det känns skönt att börja lära känna alla i teamet. okej,alla är väl inte direkt personer som jag tycker om men de flesta är härliga.

men för att återkomma till intrigerna så är det så att zied var tvungen att göra sig av med våran teamchef för han hade försökt förstöra en massa för zied. pratat med hotellmanagerna och sånt. problemet är bara det att han fortfarande är här! vårt företag trodde att zied överdrev men det gör han inte. joshua(teamchefen) är en liten orm som snackar mycket dynga och skapar intriger inom vårt team och på hotellet. han är turk så alla tycker ju hans trovärdighet är större än zieds. zied är för tillfället i tunisen för att förnya sitt turistvisa så joshua fick stanna under tiden.vi får se om han ska vara kvar när zied kommer hem. i så fall kommer nog zied inte att stanna och då kommer inte jag,elina och ben inte heller att stanna. så på måndag får vi se. kanske vi byter hotell,kanske inte...ja man vet ju aldrig i det här landet=) om det blir så att vi byter hotell så medellar jag såklart det=)
nog om det. tiden flyger förbi här. dagarna ser typ likadana ut.jag var på jimmis bar igår natt med elina.fy fasen vad vi dansade=)
ja just det jag och elina var på samos tidigare i veckan=) det var mycket trevligt,ni kan se bilder på elinas facebook.elina sandkvist om ni inte redan är vänner=)

nej nu pratar jag med micke så nu ska jag sluta!

saknar er alla!


peace out//nicole

Kommentarer
Postat av: mikaela

det mamma i kommenterade i förra är inte sant. Eller jo, visst ser jag ut som en kräfta och visst är det skiiiiiitstörigt när de är hemma hela helgerna och bara ligger på soffan och tar upp all min space. Men jaja.



bytade ni hotell då?

2009-07-07 @ 09:23:50
Postat av: Mikaela

Nu när du har internet på rummet kräver dina läsare med uppdateringar.

Postat av: nicole

okej jag ska försöka bli en mer ihärdig bloggare...men man måste vara på rätt humör för att blogga=).kommer en uppdatering senare idag tror jag=)puss på er alla!

2009-07-18 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback