tillbaka från helgens bravader

jaha då var helgen slut och jag måste säga att den varit skön.
fredagens brakfest med extra allt blev just det, en brak fest, kära hjärtanes vilken fjortisfest vi hade.
vi spelade väldigt mycket ölspel ska jag  säga er,i ca 3 timmar eller något=) ja det tog tre timmar då det ständigt var påfyllning,drick upp,drick upp,byt plats, byt plats och konstanta kiss och rökpauser.
kvällens ord var garanterat stek och vi alla kände oss nog fett stekiga(damn you elina!) 

lördagen spenderades i sängen med två gamla klassiker,bakfyllan och isfolket.
var dock tvungen att gå upp ur sängen vid tre för att gå och ha danslektion med mina danselever.var ju måttligt underhållande...hhaha,ja jag vet jag får skylla mig själv.
kom hem efter lektionen och la mig i sängen igen och klev knappt upp igen förrän på söndagen igen=)

söndagen var härlig! tog det väldigt lugnt men mådde bra. fortsatte läsa hela morgonen och sedan kom kajsa en liten sväng och hälsade på. alltid trevligt när hon dyker upp oanmäld.(jag menar faktiskt det) 
mamsen bjöd på mat så det var bara att ge sig ut till kulltorp och mysa med la familia=) helt enkelt en skön dag!

idag har jag varit ledig.hängt med christel större delen av dagen och sen kom maja och malin hit en sväng innan dansen.det var roligt på dansen idag fast man får lite små sinne för vi ledare är ganska dåliga på att vara tysta och lyssna på varandra. det blir lite jobbigt efter ett tag. jag tror att vi måste bli bättre på att fokusera och respekera både louise och varandra...
 
jaja lång utläggning om ingenting,håll till godo gott folk!

peace out//nicole 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback