Pappa på intåg!

i helgen kommer kära far Tomas och besöker vår lilla stad.
kära far tomas har med sig det underbara lilla monstret, TimTim Monster. Tim är alltså min lillebror om det är någon som missat att jag har en sådan.visserligen halv  men ändå=)
Tim har precis fyllt sju(igår närmre bestämt) och på måndag fyller matilda 8 år.matilda är ju då min ena lilla syster,en halv sådan=) jag har ju två hela systrar också men de är ganska ohängda och jag älskar dem inte lika högt som mina halva syskon,nej jag skojar bara. jag älskar dem alla lika mycket.
det ända som är tråkigt är ju att pappa och tim bor i Trollhättan(av alla gudsförgätna platser) så jag har inte riktigt haft möjlighet att umgås så mycket med min lillebror. ja och inte pappa heller.
men sedan pappa och the chicken fat lady(Tims moder) separerade har han varit nere och hälsat på mycket oftare. problemet har ju dock varit det att jag inte har haft tid för att träffa dem när de har afrit nere. antingen jobb eller revy eller dans.
så idag är jag glad. jag har all tid i världen denna helgen. vilket innebär att jag kan spendera den med min knasiga familj. både månsson sidan och svensson/andersson sidan=)

nej nu håller jag på att glömma bort maten...ska bara lägga upp några bilder på mina älskade.

 mikaela näst efter mig i syskon skaran=)


 "hel"systrarna!


Tim och matilda till höger,mina halva syskon=) lovisa och filip på varsin kant(mina kusiner)


farmor och pappa kalle i hawaiiskjortan i bakgrunden=)


min kära farfar!


MAMMA,världens bästa!


mormor och sven-åke.


morfar och anita,och en glad nicole på studenten.=)


och en mongobild på pappa! synd att detta är den ända bilden jag har på honom...men nu blir det inte fler bilder.har ju en hel hop släktingar till men de får vänta till en annan gång.


haha, mikael berättade just om hans klantighet igår på jobbet. jocke du var tydligen inte den ändå som lyckades med det igår. mikael gick och hällde ut en hel kopp kaffe på sig själv! ni ska se tröjan...hahhaha hoppas nästan att han brände sig,för att bli riktigt skadeglad=)


peace out//Nicole 

Kommentarer
Postat av: Jocke

hehehe gött ju.. men kaffe går ju bort lätt i tvätten värre å tvätta en ketchups väska ;)

men ska nog lösa det med ;)



Kram

Postat av: nicole

ja,stackars jocke;) det går säkert bort men det kommer inte vara lätt. kanske en av de största utmaningarna du någonsin haft...du måste hålla mig uppdaterad!

2009-02-20 @ 18:58:37
Postat av: Malin

Grattis nicole ;) de är en mening med engelska rubriken. ofta är det ifrån en låt med :P

2009-02-20 @ 21:56:38
URL: http://malinsofias.blogg.se/
Postat av: eva "mamma" svensson

Hej min älskade dotter!!!

Saknar dej JÄTTEMYCKET!!

Här i Ängelholm är allt bara bra. Solen skiner och jag sitter på kontoret och svettas i värmen. Jag lovar att jag har varmaste rummet på HELA Kungshaga!Vi har nu tagit hem husvagnen från Torekov så nu vet vi inte riktigt vad vi ska syssla med på helgerna. Jag tror att Mikaela tycker att det är rättså jobbigt att ha oss tillbaka i huset!! Hon är verkligen röd som en kräfta och tror att hon i fortsättningen bara kan gå ut när det är mörkt! Precis som hon är den ända som har bränt sig. Nu är det dags att köra hem från jobbet så jag skriver mer en annan gång. P:S Eva J har jobb till dej ett par veckor i aug om du nu skulle få för dej att komma hem.



tusen och åter tusen kramar från mamma.

2009-07-01 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback