Fest med extra allt!

Goder afton!

Ikväll blir det fest hos christel! helt fantastiskt,min första lediga fredag efter revyn och då slår christel till med brakfest med extra allt. hon har till och med bjudit in lite lammkött i form av christoffer(christels lillebror) och några av hans kompisar=) haha,elina blir glad=)
nä,skämt o skidor,det ska bli trevligt med lite olika åldrar ikväll.
tänkte att jag kanske kommer bli ganska larmad ikväll så det är lika bra att förbereda sig mentalt redan nu. ska snart gå hem till christel så att vi kan fixa till oss innan alla andra kommer.det känns lite som om jag ä 15 år gammal idag,det var längesen man fixade sig hos varandra. men det ska bli skoj i varje fall.
hade som vanligt problem när jag skulle klä upp mig idag=) har ju inte så mycket fint att välja på. jag vill helst känna mig bekväm samtidigt som jag måste känna mig fin och kanske en gnutta sexig.ja,jag kan vara exakt lika brudig som alla andra,fast jag fösöker förneka det;) 

nej nu jävlar bli det ängelholmaröj ikväll!

peace out suckers//Nicole

ps:tycker synd om micke som inte får uppleva denna kväll av uppsluppenhet,han ska joba kl 6 i morgon bitti...stackaren=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback