dans och vänner i mängder!

snart christel hit och ska äta brunch.eller egentligen vanlig frulle men det är ju så pass sent så det passar bättre att kalla det Brunch.(fett stekigt ord som elina sagt=)
sedan blir det kanske en fika med christel och majset på espresso house.jag gillar inte espresso house egntligen men vad gör man inte för sina vänner=)

kl 16.30 blir det dans i tre timmar framåt. jag hoppas att mina elever har vett på att dyka upp fast det är sportlov. har ingen större lust att stå och underhålla 2/3 elever. ska försöka komma vidare på koreografierna...börjar svettas för jag inser att det är inte så lång tid kvar och jag gör alltid lite för svåra koreografier.

så vid halv 8 i kväll så är jag klar med dansandet för idag och då bär det av till maja tror jag. lite mys en sån här kall dag är aldrig fel. 3.8 minus visar termomentern idag...jag längtar efter våren...mmmm varmt och skönt. Nä nu får jag sluta drömma mig bort och börja göra lite frukost.


så här varmt och gött som det var i smögen 06,så vill jag ha det nu! galen men skoj parsemester måste jag säga=)


peace out//nicole


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag hatar ordet "stek/stekigt" sluta!!!!!!!!:P

2009-02-18 @ 17:44:11
Postat av: Malin

vårshowsbild :P ?

Postat av: Jocke

stekgit värre på bilden.. det gillar vi ;P

2009-02-18 @ 22:24:12
URL: http://torsk-block.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback