mina vänner

mina vänner betyder väldigt mycket för mig så är det bara!

christel,kajsa,malin,elina,maja och alla andra underbara,tack för att ni är där för mig.


nåt var jag ju tvungen att skriva det var så längesen,fantasin tryter men kom att tänka på att vänner är oslagbart att ha,så en lite hyllning till dem kan man ju alltid få fram.
sötnöten christel på jennys 20 årsfest


jag och christel på malins 20årskalas!


kajsa under roadtripp till götet!


kajsa och malin aka pensionärer=)


söta malin i egen hög person!


elina,min galna lilla vän!


majset du får ursäkta men jag har inga bilder på dig?! det får det bli ändring på!

ja det var några bilder,älskar er alla,även ni som  inte är med på bild!

peace out//
Nicole

Kommentarer
Postat av: mikaela

aaaw. gullegull!

2008-10-08 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback