tidsepoker,blå show

vårshowerna har börjat och än så länge har vi haft tre föreställningar.
lilla hade vi i måndags och igår hade vi två gröna(media) föreställningar.
mina elever var jätte duktiga och jag är så stolt över dem. det kan bara gå bra på ferdag när det är för allmänheten!

idag har vi den blå(tisepoker) föreställningen... jag dansar fyra danser i den. hoppas att det kommer gå bra,lite nervös är jag allt=).

min stora grupp som ni såg på bild härom dagen ska också vara med idag.lite spänd är jag för deras skull då de ska ha hudfärgade kroppsstrumpor på sig i en dans. jag tror att de kommer göra jätte bra i från sig idag.


haha igår hände roliga grejer,majas ögon klistrade i hop på scen,alex och michelle tappade bort sig,vi garvade så mycket åt lollos tomtetrosor att vi var på väg att glömma vår ingång(betänk då att jag bara hade en dans igår=)

ja massa skoj i alla fall!

nu gäller det!!!!!!



peace out//
Nicole   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback