roskilde nostalgi!

ja, då ska vi iväg i år igen!
FAN vad bra tycker jag.=) jag har varit jätte sugen,men nu får inte biljetterna ta slut innan vi hinner köpa dem.wieeee!!!!!!!!!!!!!!!

nostalgi från de andra åren grep mig så därför har jag plockat hem lite bilder på artisterna från 06 och 07.dem jag såg då alltså. jag tänkte även lägga upp lite bilder från 07 på vårt lilla gäng,tyvärr hade jag ingen digitalkamera då.

enjoy the pics!

jag börjar med bilder rån 06!

image95 kanye west var lätt bästa konserten 06!

image96
inte den bästa konserten men det var ändå rätt mäktigt att ha sett guns and roses!

image97 tool gjorde en cool konsert!

image98 sen såg man legenden Bob Dylan,sånt man måste se=)


jaha nu kommer bilder från 07!

image100 the killer var första konserten man såg i regnet!

image101 sen såg vi john ledgend. väldigt bra konsert!

image102
sen gick vi ut i regnet igen och såg på underbara Björk!!! fantistisk och lätt bästa konserten 07!

image103
Beastie boys spelade på fredagen!

image104
the who spelade på lördagen,då såg jag även red hot chillipeppers,de är grymma men de gjorde ingen vidare bra konsert.

image105
en av de absoluta höjdpunkterna var när the ark spelade It takes a fool too remain sane,fan vad jag böla!

ni kan se bilder från festaivalen på
www.nollcoll.bilddagboken.se om ni går tillbaka till 1/7-8/7-07

jaja,fan vad jag längtar nu!

peace out//
NIcole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback