danstjejer!

efter en lång återhämtningsperiod har jag nu lugnat mig,men det endast för att jag haft så mycket annat att sysselsätta mig med än att tycka synd om mig själv.

fyllt 21 år har man också gjort så nu är jag myndig överallt utom i de länder där kvinnor aldrig blir myndiga.

jag tänkte hylla dansen lite idag då den betytt väldigt mycket under en ångestfull period.älskar den och alla tjejer(och killar) som delar mina lycko och eländiga stunder inom aktiv undom!

fotokavalkad är alltid trevligt!

image78
min underbar grupp 9! ser inte riktigt ut så här nu men jag ska ta nya bilder under vårshowen!

image79
förra året var de jätte duktiga och nu är de ännu bättre!

image80
mina malö tjejer som jag saknar jätte mycket!

image81
ledardansen från förra året.

image82
jag och vanja(som jag saknar henne ibland) skulle presentera våra grupper!

image83
maja är en ängel som fixar och grejar!

image84
härlig överspackling har vi alltid på vårshowen. men malin är en stjärna och mi like her a lot!

image85
jag är ledsen hellberg men så här snygga är vi alla när vi tränar! tack för att du finns!

image86
sofie hof och ida nash håller katt masken!

image87
haha,här får du för den fula bilden på mig!hihi=)

image88
peace mannu! du e för söt!

image89
spexigt men grann är du sofie!

image90
trängsel vid spegeln.fr vänster: maja,vanja,sofie hell,ebba,emelie,jag.

image91
tacksam är jag för er alla men där finns tre till som jag är ytterst tacksam för:

image92
malin och kajsa! och givetvis min fru:

image93
älskar dig!


jaha,det var det men nu ska jag dessutom gratulera en annan tös på födelsedagen!

image94
haha grttis på 21 årsdagen jenny! vi ses i kväll!





peace out//
Nicole






Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket härligt inlägg babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback