va i helvete!

Nu sitter jag i Mikaels nya soffa,ja ni hörde rätt, Mikaels nya soffa.
Jag har flyttat nu och är väldigt ledsen.
Det var ju bra tajming att soffan skulle komma exakt samma dag som jag flyttade hem till christel...det här är skit jobbigt,men jag orkar inte prata om det.
Nu bölar jag också och jag skulle allt bra gärna velat ha en ciggarett nu. men jag har ju slutat  mitt i all skit.
Mens ska man ha och till råga på allt så blir jag alltid lite vårdeppig...ja, jag vet att jag är outhärdlig och patetisk men jag kan fan inte låta bli...
Jag ska jobba hela helgen så ni lär inte stöta på en full och odräglig Nicole i alla fall. tacka gudarna för det!!!=)



Peace out eller nåt sånt//
Nicole 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback