midsommarhelg

ja,nu är det midsommarhelg och som vanligt så jobbar jag.
jag konstaterade igår att jag  och mikael inte har firat midsommar ihop sen , när var det nu...sen aldrig någonsin!  bra  lite lustigt tycker jag nog allt att det är i och med att vi varit tillsammans under 5 sommrar nu.
jag får väl försöka vara ledig till nästa år,för det är allt lite tråkigt att alltid missa midsommarfirandet med sina vänner .
jag träffade dock christel,johan,emely,björn stoffe och tobbe i går kväll en liten stund efter att jag jobbat hela dagen och sen varit och firat midsommar med farmor och farfar. det var skoj att se dem efter de hade spelat shotkubb,haha;)

ikväll ska jag mysa med christel och maja,vi ska kolla på film och det ska bli jätte mysigt måste jag säga.
får ta det lugnt ikväll i och med att jag ska jobba delad tur i morgon...
 
nu är det bara sju dagar till roskilde och jag längtar redan,måste köpa tält och lite sånt bara. så det blir lite att fixa i veckan.

nä nu ska jag mysa lite och sen ska jag mysa lite till med mys-maja och mys-christel.:)

peace out//
Nicole

Kommentarer
Postat av: Christel

Du har väl visst firat midsommar med honom, Renees och Markus bröllop till exempel:P Det var ju en rolig kväll, då mick och Johan skakade rumpan på dansgolvet:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback