inspiration=robyn

ja,jag känner mig väldigt inspireja,jag känner mig väldigt inspirerad idag av allt möjligt och till allt möjligt!
har varit på sluta röka möte och nu känner jag mig mer motiverad till att börja jobba med mig själv och min nya identitet som icke rökare.

jag låter även att robyns låt with every heartbeat och av henne som person inspirera mig idag. hon är underbar och strålar.

ska snart ha mina dansande jobbkompisar .ska bli skoj för jag är väldigt sugen på att röra på mig idag efter den underbart  goda maten jag  lagade nyss!


det är nya tag idag...jag är en fri aktiv människa som är lycklig!!!
(fake it until you make heter det ju)



peace out people!//
Nicole

ps:12 dagar kvar till roskilde!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback