I väntans tider...

ja nu låter det ju som om jag skulle vara gravid eller nåt men det tror jag då verkligen inte.
såklart menar jag inför avresan imorgon till roskilde!!!
det har varit jobbigt att vänta men et roliga är att jag fortfarande inte börjat packa. jag har fixat typ allt men det ligger helt utspritt överalles:)
Nu ska jag till jenny och björn på uppvärmningskalas inför roskilde,precis som om det skulle behövas!! så jag måste gå och fixa mig själv litegrann eller rättare sagt ganska mycket...
Det är ju meningen att man ska vara så fin som möjlit i morgon så att man håller sig så på roskilde så länge det bara går;)

jaja jag får väl gör nåt vettigt!

I morgon bär det i väg och här går jag i väntans tider!


peace out//
Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback