fara med osanning

ja,jag for med osanning i mitt förra inlägg. christel var så snäll att påminna mig om att jag visst firat midsommar med mikael. på markus och rene´s bröllop 2006. ja och precis som du sa christel så skakde både johan och mikael rumpan rätt friskt,hehe.

uttrycket att fara med osanning är mycket underhållande tycker jag. det var min kära syter mikaela som använde det senast, jag såg detpå hennes fantastiskt roliga blogg läs den om ni har tid och orkar med en virrig dam med en teknisk förbannelse över sig;)
www.mikaelam.blogg.se

jag ska numera försöka sluta fara med osanning här på min kära blogg... kan bli svårt då mytoman generna är starka inom mig(the force is strong in this one;)



None

peace out//
Nicole

ps: det är 4 dagar kvar och mycket att fixa till årets fest,roskildefestivalen!!!! nån som ska med så finns det fortfarande biljetter kvar.

ps2: jag gillar roskildebilden på mig skarp. därför egotrippar jag med den rätt ofta här på bloggen rätt ofta,hoppas ni har överseende med detta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback