träna!

jag och malin ska strax gå och träna!
vi ska på introduktion till gymmet,så nu jävlar ska vi komma i form!
det är dags men jag måste försöka göra något åt mina matvanor också...det har jag sagt i ett par år men det händer inget. dålig motivation och och mycket dålig själv diciplin kan man beskriva mig med!=)
men det hade ju varit roligt att få lite ordning på sig själv och alla dåliga vanor man har.

mina elevr tände till på en av mina ideér också men det är inte säkert att vi kommer använda den till vårshowen. men det var skoj att dom var på,de kan vara lite låsta i vanliga fall!;)

det är strålande väder idag,en riktigt fin höstdag är helt underbar!

ja jag får vara försiktig med min fot dock så att jag inte drar upp stukningen.då kan det bli drygt!


image63
grotesk bild! så mycket ska vi inte träna!hehe


peace out!//
Nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fy fan vad vidrig bild. jag ryser

2007-09-28 @ 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback